sobota, 5 września 2015

Od Seven c.d Jasher'a

Szczerze mówiąc, już wkurza mnie to pytanie. Czy moją jedyną charakterystyczną cechą jest bycie czyjąś siostrą? (No dobra, Kate to w końcu alfa, ale...no wiadomo o co mi chodzi!)
Zagryzłam dolną wargę, by stłumić w sobie negatywne emocje.
- Więc...-ostrożnie zaczęłam rozmowę.- Jesteś tu od niedawna?
- Mniej więcej.- Jasher wzruszył ramionami.- Wiesz...trochę tu już jestem ,ale nie znam zbyt wielu.
Wiedziałam. Nie ma to jak mieć uniwersalne pytanie, akurat na niezręcznie rozmowy. Każdy odpowiada podobnie i mało jest odpowiedzi zaskakujących. Po prostu, bajka!
- Niestety nie jestem przewodnikiem po naszym jakże pięknym stadzie, więc jeśli liczyłeś na usługi oprowadzające, muszę Cię niestety zawieść.- zaczęłam kręcić się między drzewami.-ale...- wtrąciłam się w zdanie samej sobie.-...chodźmy na chwilę do mnie. Mam taką fajną jaskinię na skraju sfory. - Zrobiłam kilka małych kroczków przed siebie.- oczywiście jeśli chcesz, znajdziesz całą masę przewodników, jeśli tego szukasz.- Westchnęłam- nie obrażę się jeśli sobie pójdziesz. Dobrze wiem, że nie jestem zbyt interesującą osobą...ale chętnie częstuję chichą.
(Jasher?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz