czwartek, 3 września 2015

Od Altair'a C.D Gabielle

Dość nerwowo spuściłem wzrok po czym wbiłem go bezcelowo w kamień który leżał nieopodal. Od niechcenia zaśmiałem się pod nosem spoglądając na Gabi, która również zawiesiła swój wzrok na kamieniu, który leżał u moich łap.
- W sumie, to nie całkowicie, bo... szukałem Ciebie. - Wydusiłem po czym spojrzałem prosto w dość niespokojne oczy mojej przyjaciółki. - Przyznam, że nawet łatwo Cię znaleźć. - Dodałem już luźniej i bardziej rozbawiony wnosząc przy tym luźną atmosferę. Gabi uśmiechnęła się do mnie, a jej uśmiech należał do bezcennych. Był taki promienny... Ach, aż się ciepło w środku robiło.
- Po za tym, tęskniłem za Tobą. - Dopowiedziałem.
- Ja za tobą też. - Powiedziała suczka mierząc mnie przyjaznym wzrokiem.
- Właśnie, co robiłaś przez ten czas?
- Eee, dużo by gadać. - Odpowiedziała Gabi i machnęła łapą by potwierdzić to, że "za dużo by gadać".
- Ja chętnie posłucham. - Powiedziałem szybko z zaciekawieniem, które nawet ja rozpoznałem w swoim tonie.

Gabi? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz