wtorek, 1 września 2015

Bursztynka

IMIĘ - Bursztynka
MOTTO - " Ciesz się życiem bo możesz je szybko stracić "
WIEK - 3 lata
PŁEĆ - Suczka
STANOWISKO - Wojowniczka
PARTNER -. Szuka
POTOMSTWO - Brak
APARYCJA
  • RASA - Owczarek Niemiecki
  • UMASZCZENIE - Czarne podpalane
  • WIELKOŚĆ - Duży
  • ZNAKI SZCZEGÓLNE - Blizna na łapie
CHARAKTER - Bursztynka ma naprawdę bogatą wyobraźnię jak na wojowniczkę. Uwielbia szaleć na łonie natury razem z przyjaciółmi. Naprawdę lubi wodę.Z przyjaciółmi mogła by góry przenosić. Nie lubi nieszczerości i samotności. Jeśli już musi koniecznie to rzuci się na napastnika zabijając go od razu. Kocha przygody
RODZINA - Ojciec - Ares
Matka - Tia
Siostra - Chari
POCHWAŁY/UPOMNIENIA - 0/0
HISTORIA - Bursztynka urodziła się w hodowli Gold Hearts .
Razem z ojcem poszłam na krótki spacer nad rzekę.Gdy wróciłam zobaczyłam slady walki dwóch psów.Powąchałam je i od razu wiedziałam kto to był.To była mama i jakiś obcy pies.Poszłam jej poszukać .Gdy dotarłam do miejsca w którym najbardziej było czuć zapach mamy zobaczyłam ją... martwą.Miała głębokie rany na klatce piersiowej. Już wiedziałam że już muszę iść.Biegła.Biegła tak szybko jak się dało. Niechcący wpadła w sidła na zwierzęta. Mama uczyła ją by się nigdy nie poddawać.Ale ona w tej chwili już się poddałam.wiedziała że i tak mi nikt nie pomoże.Zobaczyłam w oddali ojca.On widząc mnie uciekł.Nie mogłam uwierzyć że własny ojciec ją zostawił no jak on mógł. Nagle zza krzewów wyszedł pies.Dokładnie go nie widziała bo było już ciemno a ona byłam bardzo słaba.Nie ma pojęcia w jaki sposób ją uwolnił ale udało mu się to.wtedy zemdlała.Rankiem obudziła się na ziemi całkiem zdrowa. Miała tylko bliznę na tylnej łapie.On podszedł i zaproponował jej dołączenie do stada.Zgodziła się.I już nigdy stąd nie odejdzie
radością.
KONTAKT - arabino

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz