czwartek, 3 września 2015

od Jasher'a CD Seven

Nie wiem, czemu pobiegłem za suczką - chyba chciałem się dowiedzieć, kim jest. Muszę kiedyś poprosić Alfę żeby poznała mnie ze wszystkimi, wolę wiedzieć kto kim jest, żeby nie przydarzały się takie sytuacje jak ta.
Wyhamowałem tuż przed suczką. Była średniej wielkości borderką, z kremowo-białym futrem, jak już zdążyłem wcześniej zauważyć. Jej spojrzenie było niezwykle czujne, a także z nutką strachu, po chwili jednak ta iskierka zniknęła, a pojawiło się chłodne opanowanie.
- Eee... - powiedzenie zwykłego "cześć" zdecydowanie nie pasowało do sytuacji. Nie wiedziałem, jak się przywitać, ale jednak udało mi się coś wykrztusić. - Jestem Jasher. Należę do Bundle of Joy. A ty?
Na wspomnienie sfory delikatnie się rozluźniła.
- Nie jesteś zombie. - to było bardziej stwierdzenie niż pytanie.
- O ile wiem, nie jestem. - odparłem z lekkim uśmiechem.
- Ja nazywam się Seven i również należę do Bundle of Joy. - powiedziała, bardziej z uprzejmości niż chęci poznania się.
- Seven? Czy tak oby przypadkiem nie nazywała się siostra Kate? - zapytałem, a ona odpowiedziała skinięciem głowy. Najwyraźniej wiele osób ją już o to pytało...

< Seven? Brak weny ;/ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz