piątek, 4 września 2015

Od Kate C.D Altair'a

Popatrzyłam na psa z zaciekawieniem. Nie cieszyłam się że od niedawna jestem nie miła,chamska itp. Gabi była nieśmiała. A ja... Ja byłam chamska. Gabrielle jest nieśmiała. Popatrzyłam na Ezia i Altair'a i powiedziałam:
- Zaraz przyjdę
- Gdzie idziesz? - spytał Al
- ... - odparłam
Poszłam w stronę jaskini Elle.
- Prze... prasza...m - odparłam - Byłam dla nie miła
- ... - odparła - Wybaczam ci.
- Dzięki - uśmiechnęłam się
Podeszłam znowu do psa który stał niedaleko nas. Altair'a. Wiedziałam jak Elle go kocha. I wiedziałam że Altair też ją kocha. Ale cóż takie życie. Jeden wygrywa - drugi przegrywa. Niestety. Ja pewnie jestem przegraną. Popatrzyłam na psa a on na mnie.
- ...
<Altair? Co powiedziałeś?>

P.S Teraz możesz mnie zapytać o partnerstwo bo chodzi o razem 5 opek czyli ja i ty. Więc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz