czwartek, 3 września 2015

Od Kate C.D Altair'a

- Altair? Mi zależy na tobie. Porzuciłam Vlada dla ciebie. Kocham Cię bardziej od niego - odparłam z łzami w oczach - Ja nie chcę cię stracić...
- Ja też nie chcę cię stracić - odparł z łzą w oczach
Patrzyłam na niego chciałam go.
- Wiem że mnie nie przyjmiesz. Wiem że wolisz Gabi - powiedziałam z łzą kręcącą mi się koło oczu
- Kate... Ja cię nadal kocham - powiedział
- Ja... Też... Złamałbyś mi serce gdybyś mnie nie przyjął. Byłabym sucha. Znienawidziła bym wszystkich kogo znam. I wiem że tak będzie. Wiem że mnie nie chcesz. Że jestem głupia. Wolisz Gabielle. Zakochacie się w sobie i nędzna Kate zostanie sama. Zostanie znienawidzona przez siebie, będzie maszyną do zabijania choć pod nią będzie serce łatwe do złamania a na zewnątrz maszyna do zabijania. Tylko temu że ten co ją kochał złamał jej serce nie przyjął jej. Porzuciła Vlada specjalnie dla niego. A on jej się tak odwdzięcza. Kocha go nadal lecz wie że to nie możliwe. Wie że nie przyjmie jej. Wie że już wszystko skończone. Koniec... - powiedziałam - Czy zostaniesz moim partnerem?
Spytałam chociaż wiedziałam że odpowie "nie".

<Altair?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz