środa, 2 września 2015

Od Kate C.D Altair'a

Popatrzyłam na psa z uśmiechem lecz on odpowiedział powagą. Popatrzyłam na niego smutnymi oczami i w końcu powiedziałam:
- Jestem Kate. Alpha I BoJ - powiedziałam robiąc oczy wywyższające się
- Jestem Altair (jakiś tam xd) - powiedział pies
Kojarzył mi się. Wytrzeszczyłam oczy.
- Znałam kiedyś Altair'a tylko że on mnie porzucił i spotkaliśmy się w PoP'ie z nim. I nie wiem czy mnie jeszcze lubi. Pewnie mnie nienawidzi - powiedziałam z łzą w oczach
- KATE??!! - wytrzeszczył oczy
- Tak - powiedziałam - Porzuciłam Vlada i poszłam szukać ciebie ponieważ uciekłeś z PoP'u
- TY? - zajął się - Porzuciłaś dla mnie Vlad'a?
- Tak - odparłam
- Pewnie mnie już nie kochasz... - powiedziałam suchym głosem
- Kate, ja zawsze będę cię kochać. Do końca mojego życia. - powiedział całując mnie
Przytuliłam się do niego czując się bezpiecznie. W końcu to przerwałam bo przypomniałam sobie o bardzo ważnej informacji i odepchnęłam go lekko.
- Nie wolisz Gabrielle? - przerwałam mu
- ... - odparł
- Dołączyła właśnie do sfory i wiem że w PoP'ie się w tobie zakochała - powiedziałam sucho patrząc na niego. - Nie zależy ci na mnie. Jeśli ci nie zależy to do widzenia.
Odepchnęłam go lekko i szłam do swojej jaskini. Myślałam że zależy mu na mnie. Szłam z oczami w łzach i po minucie usłyszałam z oddali wołanie:
- KATE!!!! - wołał Altair i po minucie uświadomił sobie że idę do mojej jaskini.

<Altair? Pójdziesz za mną?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz